خرید شیاف گیاه ماریانا

آشنایی با قیمت شیاف ماریانا برای عفونت

قیمت شیاف ماریانا برای عفونت از جمله عفونت های بانوان و عفونت های قارچی بسیار مناسب است. گیاه ماریانا یک نوع گیاه دارویی است که در طب سنتی به آن سفارش شده است.

در کتاب های طب سنتی از جمله ابوعلی سینا از آن نام برده شده است.

این گیاه به صورت پودر، قرص و شیاف تولید می شود، با وجود مراقب بسیار باز هم بسیاری از بانوان دچار عفونت در ناحیه واژن خود می شوند و به دلیل رطوبت آن ناحیه ابتلا به عفونت همیشه رخ می دهد.

شیاف ماریانا برای عفونت

یکی از داروهای مورد استفاده برای بانوان شیاف ماریانا است که قیمت شیاف ماریانا برای عفونت در عطاری ها یا داروخانه ها متفاوت است و باید به دنبال مناسب ترین قیمت باشیم.

گیاه ماریانا به خوبی می تواند از رشد قارچ و باکتری به دلیل خاصیت ضد باکتری و ضدعفونی دارد جلوگیری کند و شیاف ماریانا ساده ترین راه برای استفاده است و قیمت قرص ماریانا گاهی از ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان متغیر است.

به طور کلی می توان گفت که ماریانا بیشتر برای بانوان کاربرد دارد و مزایای آن برای بانوان عبارت است از، رفع عفونت دهانه رحم، از بین بردن خارش، رفع بوی بد واژن، ضدعفونی کننده واژن.

گیاه ماریانا که یک گیاه دارویی است نسبت به داروهای شیمیایی بسیار مناسب تر است و به راحتی از راه خرید اینترنتی و یا از طریق داروخانه و عطاری تهیه کنید.

با توجه به قیمت شیاف ماریانا برای عفونت تعداد شیاف ها در بسته بندی مشخص می شود و به طور کلی باید گفت که بسته بندی شیاف ماریانا ۹ عددی می باشد.

قیمت شیاف ماریانا دکتر آز

قیمت شیاف ماریانا برای عفونت و طریق مصرف آن

استفاده از شیاف ماریانا بسیار آسان است. هر زمان که متوجه وجود عفونت شدید یک عدد از  آن را داخل واژن بگذارید.

شیاف تاثیرات بی نظیری داشته و در کمتر از ۲ ساعت تاثیر آن را متوجه می شوید. در هفته اول، ۳ عدد شیاف و پس از یک هفته، هر ۲ هفته یک بار استفاده شود.