قیمت شیاف ماریانا

قیمت شیاف ماریانا اصل جذبی شاندرمن و هلما و راهنمای خرید

قیمت شیاف ماریانا اصل جذبی شاندرمن و هلما چقدر است؟ در این مقاله هرآنچه که لازم است در مورد ماریانا و شیاف آن، خرید، مزایا و عوارض و کاربرد آن بدانید را بیان کرده‌ایم.

قیمت شیاف ماریانا چقدر است؟ در این مقاله می خواهیم به یکی از محصولات کاربردی برای بانوان بپردازیم. شیاف های ماریانا، در مدل های مختلفی ارائه می شوند و می توانند برای بهبود مشکلاتی همچون التهاب، عفونت و افزایش سایز واژن در بانوان استفاده شوند.

همانطور که می دانید، بدن زنان در دوره های مختلف، مانند بارداری و زایمان، دچار تغییراتی می شود که می توانید با استفاده از محصولات گیاهی، آن را به حالت اولیه بازگردانید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی چیستی شیاف های ماریانا، انواع، مزایا، کاربرد، معایب و عوارض و غیره بپردازیم.

قیمت شیاف پلی کیست

شیاف ماریانا چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم راجع به قیمت شیاف ماریانا صحبت کنیم، ابتدا لازم است به صورت کامل با این ماده آشنا شوید. شیاف ماریانا به عنوان یک ماده گیاهی ترکیبی شناخته می شود که کاربرد اصلی آن را می توان در تنگ کردن واژن دانست. این ماده به عنوان یک ترکیب قابض کننده، عملکرد تاثیرگذاری در برطرف کردن مشکلات مربوط به بخش رحم، از جمله عفونت های زنانه نیز دارد. به همین خاطر ممکن است بانوان راجع به این کالا و قیمت شیاف ماریانا جذبی شاندرمن و هلما از قبل مطالبی را شنیده باشند.

باورهای نادرست در مورد ماریانا

برخی از باورهای نادرستی که در مورد این ماده وجود دارند، عبارتند از:

  • همانطور که گفتیم، ماریانا یک ترکیب از چند گیاه است و نباید آن را نام یک گیاه خاص بدانید. عموما مردم آن را نام یک گیاه درنظر می گیرند.
  • از این ماده در کتب و طب سنتی قدیمی به صورت مستقیم نامی برده نشده است. با این حال با توجه به خواصی که دارد، می توان آن را در مواد بهبود دهنده عفونت واژن و خاصیت تنگ کنندگی آن در کتب قانون ابو علی سینا یا طب کهن مشاهده کرد که در برخی مواد اولیه، ترکیبات آن مشترک هستند.

اکنون با پیشرفت علم پزشکی، شیوه استفاده از ترکیبات گیاهی آن به صورت های مختلفی به کار می رود که نمونه ای از آن شیاف است. منظور از شیاف ماریانا، یک نوع گیاه دارویی است که برای بانوان استفاده می شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم.

 

آشنایی با فرمول و ترکیبات شیاف ماریانا

برای آنکه بتوانید درک درستی از فواید و قیمت شیاف ماریانا داشته باشید، می توان به فرمول ها و ترکیبات آن اشاره کرد که به شرح زیر می باشند:

  • کوهوش سیاه (Black Cohosh): این نوع گیاه از خانواده آلالگان بوده و محیط زیست آن متعلق به آمریکای شمالی می باشد. در گذشته از آن برای درمان اختلالات پزشکی زنان استفاده می شد.
  • شیرین بیان (Licorice): یکی از موادی که در این شیاف استفاده می شود و می تواند اثر فشردگی و جمع شدن بافت های داخلی واژن را داشته باشد، شیرین بیان است.
  • دانگ کوای (Dong Qui): نام دیگر این ماده به جنسینگ زنان معروف است. از نظر گیاه شناسی، متعلق به خانواده هویج و کرفس بوده و محیط زیست اصلی آن در آسیای شرقی (چین، کره و ژاپن) می باشد. در گذشته و اکنون به صورت مصارف دارویی خشک استفاده می گردد.

همچنین از دیگر موادی که در شیاف ماریانا به کار می روند می توان به منیزیم با منشا گیاهی، مریم گلی، پنج انگشت، سلولز میکرو کریستالیزه شده، شبدر قرمز، انگورک آمریکایی، سیلیکون دی اکسید، یام وحشی، رزبری قرمز، مشعل شیطان، ژلاتین، استئارات اشاره کرد.

مزایا و فواید شیاف ماریانا چیست؟

با پرداخت هزینه و قیمت شیاف ماریانا، می توانید از یک ماده گیاهی با خواص منحصر به فرد و کاربردی استفاده کنید. برخی از فوایدی که این ماده برای شما خواهد داشت، عبارتند از:

  • سفت کردن ماهیچه واژن: یکی از فوایدی که در اثر خواص قابض کننده مواد آن برای شما قابل مشاهده خواهد بود، سفت شدن ماهیچه ها در بخش واژن است.
  • رفع عفونت: این مورد از مهم ترین خواص و مزایای شیاف ماریانا جذبی هلما است. همانطور که در بخش قبل راجع به مواد اولیه به کار رفته در این ماده گفتیم، برخی از ترکیبات این گیاه از جمله دانگ کوای و غیره برای اختلالاتی همچون عفونت، التهاب و غیره مناسب خواهند بود.
  • خاصیت پاکسازی کننده و بهبود ارگاسم

همچنین دیگر اثرات مثبتی که این ماده می تواند برای شما به همراه داشته باشد، شامل بیشتر کردن لذت جنسی در زمان رابطه، کاهش بی اختیاری ادراری، متعادل کردن ترشحات واژن و نیز درمان خارش و جلوگیری از بوی بد واژن است. همگی این خواص حاصل ترکیبات گیاهی در شیاف بوده که می توانند به خوبی با یکدیگر مچ شوند.

قیمت شیاف ماریانا آذین

سوپر شیاف ماریانا آذین

کاربردهای شیاف ماریانا کدامند؟

در رابطه با کاربردهایی که می توان برای شیاف ماریانا اصل درنظر گرفت، لازم است به ۳ مورد اصلی اشاره کرد که به شرح زیر می‌ باشند:

  • شل شدن واژن: شما می توانید با پرداخت قیمت شیاف ماریانا شاندرمن، از یک روش درمانی گیاهی برای جلوگیری از شل شدن واژن استفاده کنید. یکی از مشکلاتی که ممکن است به دلیل چرخه های مختلف حیات در بدن زنان ایجاد شود، اعم از زایمان، چاقی، تغییرات هورمونی، رابطه جنسی، ورزش و غیره، شل شدن واژن می باشد. در این حالت، شما می توانید به کمک روش های طبیعی که در این بخش وجود دارند، برای فشرده کردن و تنگ نمودن دیواره های واژن اقدام کنید که بدون نیاز به عمل های جراحی یا واژینوپلاستی قابل انجام خواهد بود. از جمله می توان به استفاده از شیاف های واژن در این بخش اشاره کرد.
  • استفاده بعد از زایمان: یکی از تغییراتی که ممکن است بانوان بعد از زایمان در بخش مهمل یا واژن خود مشاهده کنند، احساس شل شدن و خشکی آن است. معمولا به واسطه خاصیت کشسانی پوست در این بخش، کشیدگی بیشتری ایجاد شده و حالت معمول آن با افزایش سستی تغییر می کند. با این حال، شما می توانید از روش هایی از جمله شیاف ماریانا بعد از زایمان در تسریع روند بازگشت به حالت اولیه استفاده کنید.
  • خشکی واژن: همچنین یکی دیگر از کاربردهایی که می توان برای این ماده درنظر گرفت، خشک شدن این قسمت در زنان است. این واقعه می تواند به دلیل عدم تحرک جنسی و یا برخی حالت ها مانند یائسگی رخ دهد. در این حالت نیز می توانید از خاصیت های شیاف ماریانا برای متعادل نمودن ترشحات و ایجاد تعادل در زندگی جنسی خود استفاده کنید.

آیا نتایج حاصل از مصرف شیاف ماریانا دائمی است؟

با پرداخت قیمت شیاف ماریانا اصل جذبی هلما، می توانید در تسهیل و تسریع مشکلاتی که بیان شد، گام بردارید. با این حال، اثرات آن در رفع مشکلات عفونتی و قارچ ها، بی اختیاری ادراری یا تنگ کردن واژن، نیاز به مصرف مداوم این محصول دارد. توصیه شده است برای بهره مندی از این مزایا و فواید، این کالا را به مدت ۳ ماه مصرف نمایید. با این حال حتما پیش از انجام این کار، از یک پزشک طب سنتی و یا متخصص زنان کمک بگیرید.

جامعه هدف و مصرف کنندگان شیاف ماریانا چه افرادی هستند؟

با درنظر گرفتن عوارض جانبی شیاف ماریانا که به صورت احتمالی ممکن است برای برخی از افراد رخ دهد، بهتر است جامعه هدف این محصول را به شما معرفی کنیم. به طور کلی، بانوان، جامعه مخاطب این محصولات هستند که می توانند بنابر مشکلی که دارند، از این محصولات استفاده کنند. با توجه به کاربرد این کالا، زنان می توانند با مشکلات عفونت های دوره ای، تسکین دردهای خشکی واژن و برای افزایش کیفیت رابطه جنسی، درمان التهاب ها و خارش های ناخواسته، انقباض و تنگ تر کردن بافت های واژن از این محصول استفاده نمایند.

چه کسانی از این محصول استفاده نکنند؟

همچنین برای کسانی که ممکن است با خرید و پرداخت قیمت شیاف ماریانا اصل شاندرمن، این محصول برای آنها مضر باشد نیز می توان گفت:

  • افراد باردار: این دسته از افراد، کسانی هستند باید که به شدت در مصرف مواد غذایی، دارویی و یا مکمل ها و هرگونه کالاهای دیگر دقت کنند. بهتر است بانوان باردار از این ماده به شکل قرص و دارو اجتناب نمایند. در غیر اینصورت، بهتر است حتما از پزشک متخصص مشورت بگیرید.
  • افراد در دوران قاعدگی نیز بهتر است از مصرف این ماده خودداری کنند.
  • کسانی که در دوره نقاهت واژینوپلاستی هستند، نباید از این ترکیب گیاهی استفاده کنند.
  • همچنین دقت کنید، افرادی که دارای مشکل خشکی واژینال می باشند، می بایست این محصول را تحت نظارت یک پزشک مصرف نمایند.

انواع شیاف ماریانا چیست؟

بسته به اینکه چه نوع شیافی از این محصول را انتخاب می کنید، قیمت شیاف ماریانا متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، در مورد مدل های مختلف این محصول می توان گفت:

  • شیاف غیرجذبی ماریانا: مدلی از انواع شیاف هایی هستند که تهیه آنها به صورت یک پودر و از ماده ای خشک بدست می آید. در این حالت می توانید از این ماده برای برطرف کردن مشکل عفونت و خارش در خانم ها استفاده کنید. بنابر برخی تجربیات، استفاده از این ماده می تواند در حدود ۶۵ درصد، منجر به بهبود مشکل افزایش طول واژن شده و لازم است پس از هربار استفاده، اقدام به خارج کردن شیاف و شستشوی محل موردنظر نمایید.
  • شیاف جذبی ماریانا: یکی از متداول ترین مدل ها در تولیدات شیاف های ماریانا، حالت جذبی آن است. برخلاف مدل غیر جذبی، دیگر نیازی به خارج کردن شیاف نخواهید داشت و شیاف می تواند به راحتی در محل جذب گردد. برحسب مطالعات صورت گرفته برای این نوع از محصولات، استفاده از این ماده می تواند تا مقدار ۷۵ درصد در روند انقباض و از بین بردن عفونت ها موثر باشد. شما می توانید از آن به تعداد ۱ بار در هفته استفاده نموده و تاثیر بیشتری را تجربه کنید.

اشکال دیگری از گیاه ماریانا که می توان آنها را نیز درنظر گرفت عبارتند از:

  • ژل ماریانا،
  • پودر ماریانا،
  • روغن ماریانا.

هرکدام از این این مدل ها شیوه مصرف خود را دارند. به عنوان مثال، در مدل پودری، لازم آن را در آب، جوشانده و پس از خنک شدن، به مدت ده دقیقه در تشت با محتوای این مایع بنشینید. این کار می تواند ۳ بار در هفته انجام شود.

شیاف ماریانا از کدام کشور است؟

به طور کلی، استفاده از ترکیبات این نوع گیاه (ماریانا) در کشورهای مختلفی اعم از چین، هند و یا کشورهای آفریقایی و نیز تایلند و یونان کاربرد دارد. تولیدات محصولات آن در ایران غالبا ساخت لابراتورهای داخلی می باشد. با این حال توجه کنید که مدل های تقلبی این محصول ممکن است در بازار وجود داشته باشند.

آشنایی با انواع شیاف ماریانا

عوارض جانبی شیاف ماریانا که باید بدانید

در کنار بیان مزایا، کاربردها و قیمت شیاف ماریانا، لازم است حتما با عوارض این ماده نیز آشنا شوید. در این خصوص می توان به چند مورد زیر اشاره کرد که به شرح زیر می باشند:

  • این نوع شیاف ها به صورت دستی ساخته شده و ممکن است شامل مواد شیمیایی نیز باشند. از این رو مهم است که در مصرف آن، حد تعادل را رعایت کنید. با توجه به کاربرد مواد شیمیایی و ترکیبی بودن این گیاه، عوارضی را می توان برای آن درنظر گرفت.
  • به دلیل وجود مدل های تقلبی که ممکن است در بازار وجود داشته باشند، برخی از معایب برای افراد به وجود می آید. از جمله می توان به تاثیرات معکوس، مشکلات پوستی یا حساسیت اشاره کرد. این موارد بسیار مهم هستند و شما را به استفاده از محصولات اورجینال این کالا ترغیب خواهند کرد.
  • همچنین به دلیل حساسیت زنان در برخی دوره ها مانند عفونت و بارداری یا قاعدگی، بهتر است بانوان از مصرف این نوع کالاها جلوگیری کنند یا آن را با مشورت یک متخصص استفاده نمایند.

به این نکته توجه کنید که برای استفاده از تاثیرات این گیاه، لازم است آن را به صورت مداوم اما آگاهانه و بدون مصرف بیش از حد، به کار بگیرید.

آشنایی با عوارض جانبی شیاف ماریانا

چگونه شیاف ماریانا اصل را بشناسیم؟

همانطور که در بخش قبل بیان کردیم، توجه به مشخصات شیاف ماریانا اصل و استفاده از کالای اورجینال بسیار مهم است. در این خصوص می توانید از راهکارهای زیر برای تشخیص تقلبی نبودن محصول استفاده کنید:

  • خرید از مکان معتبر: شاید بتوان بهترین راه حل برای تعیین اصل بودن کالای خریداری شده را تهیه از یک مکان معتبر دانست. در صورتی که این کالا را از مکان های نامعتبر خریداری کنید، احتمال تقلبی درآمدن آن بیشتر خواهد شد. در نتیجه لازم است حتما فروشگاهی که سابقه فروش و عملکرد خوبی دارد را پیدا کنید. به هیچ عنوان از دستفروش ها و افراد دوره گرد، این کالا را تهیه نکنید.
  • پلمپ بودن محصول: واضح است که یکی از ویژگی های اصلی کالاهای معتبر، پلمپ بودن آنها است. در نتیجه شما می توانید با اطمینان این کالاها را مصرف کرده و از دستکاری شدن یا خراب بودن محتوای آن جلوگیری کنید.
  • عدم وجود ایراد یا تفاوت در بسته بندی: به طور معمول، مجموعه هایی که اقدام به جعل کالا با کپی کردن کالای برندهای دیگر می کنند، در بسته بندی مانند نسخه اصل عمل نخواهند کرد. در نتیجه ایرادات یا تفاوت هایی وجود دارند. شما می توانید با درک این تفاوت ها، شیاف ماریانا اصل را از جنس تقلبی تشخیص دهید.

شیاف جذبی واژن

قیمت شیاف ماریانا چقدر است؟

یکی از پرسش های متداول کاربران، در مورد قیمت شیاف ماریانا می باشد. به دلیل وجود کالاهای تقلبی و کپی در بازار، رنج قیمتی مختلفی برای این نوع محصول درج شده است که همین موضوع منجر شده تا اعتماد بسیاری از مصرف کنندگان به این کالا کمتر شود. با این حال باید بدانید که شیاف ماریانا، یک کالای مصرفی با تعداد نسبتا کم و ارزش ذاتی بالا است که قیمت بسیار اقتصادی دارد و این مورد، یکی از دلایل محبوبیت شیاف ماریانا می باشد. به طور معمول، مدل های جذبی به دلیل عملکرد و تاثیر بیشتری که دارند، از مدل های غیر جذبی گران تر هستند.

همچنین شما می توانید این کالا را به صورت پودر، ژل و غیره نیز تهیه کنید که هرکدام هزینه ای متفاوت تر از مدل شیاف خواهد داشت. بازه قیمتی این کالا ممکن است برحسب فاکتورهای قیمت شیاف ماریانا که در ادامه بیان می کنیم، از ۵۰ هزار تومان شروع شده و تا ۳۰۰ هزار تومان و یا بیشتر، افزایش یابد.

فاکتورهای موثر در هزینه شیاف ماریانا

برخی از فاکتورهایی که ممکن است در هزینه شیاف ماریانا تاثیرگذار باشند، عبارتند از:

  • برند
  • تعداد شیاف ها
  • محل فروش
  • تعداد
  • کیفیت

نحوه مصرف شیاف ماریانا چگونه است؟

پس از پرداخت قیمت شیاف ماریانا اصل، حال می توانید برای مصرف این ماده اقدام کنید. در این حالت می توان به یک دستورالعمل با ۶ مرحله زیر اشاره کرد که شیوه مصرف شیاف ماریانا را توضیح می دهد. این مراحل عبارتند از:

  1. پاک کردن: ابتدا دست ها و واژن را به صورت کامل بشویید. این کار را با یک آب گرم و نیز صابون انجام دهید. حال دست و واژن خود را با حوله ای تمیز، خشک کنید.
  2. خارج کردن شیاف: در قدم بعدی، شیاف را از بسته بندی آن خارج نمایید. حال باید شیاف را طوری بگیرید که انتهای آن داخل بسته بندی باشد. همچنین اگر شیاف با یک اپلیکاتور همراه بود، آن را درون این قطعه قرار دهید.
  3. پوزیشن مناسب: حال روی کمر دراز کشیده و زانوهای خود را خم نمایید. همچنین می توانید روی پاهای خود بایستید و زانوها را مقداری خم کنید.
  4. وارد کردن شیاف: در حالت اول، اگر اپلیکاتور دارید، آن را درون واژن داخل کرده و شیاف را به درون هل دهید. در غیر اینصورت، شیاف را از نوک تیز آن وارد نموده و فشار دهید تا به انتهای قسمت واژن داخل شود.
  5. خارج کردن: حال قطعه اپلیکاتور یا موارد اضافه را خارج نمایید.
  6. تمیز کاری: حال با کمی مکث برای قرار دادن صحیح شیاف در جای خود، دست ها را شسته و تمام محل را تمیز کنید. همچنین کلیه وسایل اضافی و یکبار مصرف را دور بیندازید.

مدت زمان استفاده از شیاف ماریانا چقدر است؟

طول دوره مصرف شیاف ماریانا متفاوت است و می توانید با توجه به راهنمای محصول اقدام کنید. با این حال، در برخی منابع، ۳ ماه ذکر شده است. این ماده می تواند تا ۱۲-۲۴ ساعت بعد نیز اثر خود را نشان دهد.

قیمت شیاف تنگ کننده واژن

شیاف جذبی شاندرمن ۱۵ عددی

سوالات متداول

برخی از سوالات متداولی که کاربران راجع به قیمت شیاف ماریانا و کاربردهای آن دارند، عبارتند از:

  • شیاف ماریانا یا پودر ماریانا؟ کدام بهتر است؟

به طور کلی، از آنجایی که ساختار و مواد هردو یکسان است، تفاوت چندانی از این نظر نمی کند. با این حال، به دلیل آنکه شیاف، به خوبی جذب می شود، این روش اولویت بیشتری دارد. همچنین توجه کنید که روش شیاف، به راحتی و در زمان کمتری انجام می شود.

  • مدت زمان اثر شیاف ماریانا چقدر است؟

این زمان بسته به نوع محصول و فرد یا نحوه استفاده متفاوت است. اگر قصد برقراری رابطه جنسی دارید، می توانید آن را ۱-۳ ساعت قبل از انجام این کار به کار ببرید.

  • روش نگهداری از شیاف ماریانا چیست؟

برای نگهداری می بایست آن را در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگه دارید.

  • شیاف ماریانا را از کجا تهیه کنیم؟

بهترین مکان، فروشگاه های معتبر و داروخانه ها است.

  • علت جذب نشدن شیاف ماریانا چیست؟

عدم استفاده از محصول مناسب و غیر جذبی، عدم قرار گرفتن صحیح شیاف در محل و یا استفاده از محصول نامناسب و بی کیفیت (غیراصل) از جمله دلایل این مشکل می باشد.

  • آیا شیاف ماریانا منجر به حساسیت می شود؟

ممکن است به دلیل مواد ترکیبی که درون این محصول وجود دارد، این اتفاق رخ دهد. در این حالت، مصرف آن را قطع کنید و به یک متخصص مراجعه کنید.

  • علل شل شدن بخش واژن چیست؟

در پاسخ به این پرسش می توان به برخی دلایل از جمله زایمان، کاهش سطح استروژن، تغییرات ساختار ژنتیکی زن، تضعیف یا پیری ماهیچه ها و تاندون و یائسگی اشاره کرد.

  • آیا قرص شیاف واژن به جوانسازی پوست آن کمک می کند؟

با توجه به خواصی که مواد ترکیبی در این ماده دارند، این محصول می تواند تاثیرات مثبتی را در این بخش اعمال کند.

  • شیاف ماریانا فوری چیست؟

اشکال مختلف ماریانا هرکدام با درصد خاصی تاثیر گذار هستند. شما می توانید با استفاده از شیاف های جذبی، که در برخی موارد به آنها شیاف ماریانا فوری نیز گفته می شوند، سرعت تاثیرگذاری و مقدار آن را بیشتر کنید.